Torsdag 16 juni

I samband med practical joke grejen med min cykel så installerades ett cykellyse med generatorfunktion som inte går att stänga av.
Detta på grund utav att jag har en tendens att alltid bli den stackare som blir stoppad av polisen för att jag saknar cykellyse....det är ju vanligt att glömma lyset och lika vanligt är det att polisen struntar i att stoppa en om de ser det.
MEN
när jag kommer då ska de fan ta mej leka paragrafryttare
MEN
nu kan de leka det så mycket de vill för jag har alltid lyse numera...dag som natt
Och vad jag har mött polisbilar på sistonde....jag cyklar stolt förbi och hoppas att de tänker "duktig tjej det där". Alldeles nyss gick det visserligen till lite överdrift då jag var så fokuserad på att visa mitt lyse för polisen att jag höll på att frontalkrocka med dem.
Det hade nog inte förbättrat mina chanser om att vara känd som den "duktiga tjejen".
Det får helt enkelt vara nog med cykellysekrytande för min del.
Är ju inte heller någon vidare bra årstid när det kommer till att glänsa med cykellyse....de blir ju för faan aldrig mörkt.

Dagens PS.
Storans uteservering har fått storhetsvansinne....det fanns en DJ på plats ikväll som scrattchade (stavning antagligen åt helvete) plattor hela kvällen. What?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0