Söndagsslö!

Idioten aka Clajjan styrde upp med 25-årsfirande/ hejdå fest igår och nöjet blev mer än lyckat.
För jävla roligt faktiskt.....All in så att säga.
Lite nostalgikänsla att hänga i Malmslätt med de grabbarna...
Vår present till Claus var klockren om vi får säga det själva....



Boratdräkt, munskydd, toappper, rakhyvel, kondom, pingisboll, bath mm...
Självklart krävde vi att boratdräkten skulle åka på någon gång under kvällen.....och visst fasen gjorde den det

Censurerat!


Förfest, häng på Sliver/Harrys och efterfest.









 

allt var perfa.....skämt, buggsvängomar, fyllor, vänner, highfives och facerapes
förutom att efterfesten slutade hemma hos mig
de e ju bara skit att ha efterfest hos sig själv....det har dessvärre blivit ett antagande att det ska vara hemma hos mig oxå
gillart inte....."halv fyra hos mig" varje lördag känns sådär

Nu är jag ju super slutkörd.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0