alla dagar, hela veckan

Vadan detta?
Inte bloggat på närmare en vecka...
Svaret på varför är något så simpelt som en obefintlig internetuppkoppling och en olust att försöka sig på att blogga i telefonen.

Mycket har hänt den gångna veckan.....inga världsomfattande nyheter kanske, varken grundämnen som uppfunnits eller livsavgörande beslut  som har tagits men nog har det skett saker som kan vara (O)värda att nämna.
Summa summarum av veckan har varit antingen ett bottennapp som följts av en höjdare
eller en höjdare som följts av ett bottennapp.
Så reslutatet blir ett plus minus noll men med fördel plus i och med att skadeglädjen ändå vinner några extra plus.

Jag tappade Iphonen i backen - men fallet lindrades genom att den först landade på Eriks huvud. (Osis att han fick en bula men min mobil klarade sig vilket får ses som prio 1)

Fredagens alkoholintag hölls på en måttlig nivå när det var tajm för syskonhäng med Carlssons på Charken - lördagens fylla däremot hamnade utanför den mätbara rardaren.

Klämde oss in på läktaren för att kolla på grabbar som körde volleyboll - inga heta där inte och då blev inte sporten av intresse heller.



I tisdags försov jag mig till jobbet - på onsdagen kolla jag fel på klockan och kom en timme för tidigt.

Var på systemet idag och upptäckte att jag glömt legget - ingen frågade dock om det.

Hyrde tydligen "fel" film enligt den inbitna filmfantasten - "fel"  film visar sig vara bättre en "rätt" fel (Enligt mig iaf)

Jag highfivar när sista kursens tentasvar kommer på mailen och bekräftelsen om att två års plugg nu är i hamn blir ett faktum - jag kollar den andra skolmmailen och inser att jag har två dagar på mig att skriva hemtenta i sommarkursen......förträngt att tiden går.

Sommarvädret har inte gjort sig påmint - och? Jag har jobbat, haft filmkväll, hängt på uteservering med tak och värmelampor eller på en balkong. Så sommarn kan gärna vänta tills jag är ledig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0