ameh, va faan!

Hade helt glömt bort hur det är att bli väckt ur sin skönhetssömn av att man tror att en hundvalp som inte lärt sig skälla ännu blivit fastklämd i sopnedkastet.
Hade helt glömt bort hur ens mysiga musiklyssnande plötsligt får extra toner i form av ljud från den så kallade fastklämda hunden.

Men nu har jag blivit påmind om det igen, efter endast två nätter i mitt "nygamla" hem.
Det är ingen hund.
Det är fortfarande grannen.
Det stön som denna brud bjuder på är INTE ok.
Kom igen, snälla rara brud.
Det är som att höra på samma erotiska ljudbok om och om igen....
och ingen bok jag går igång på i och med att det låter som att en hundvalp är involverad.
Kanske man kan rekommendera dem ett ställningsbyte?
Kanske tempoväxla eller sänka en ton?
En trasa i munnen eller en kudde att bita i brukar annars funka utmärkt, varför inte använda det?

Jag är i behov av sömn på natten numera...är ju tvingad till att ställa klockan på mornarna och sen dessutom oxå gå upp...och för att toppa det hela så är det tidigt på morgonen och flera dagar i veckan!
VA FAAN?
Student som jag är så har jag utnyttjat "jag går upp när jag vill och planerar mina dagar som jag vill" principen till MAX.
Jag är inte van att gå upp på  morgonen.....jag hatar ljudet av en alarmklocka!
HATAR!
Jag är en kvällsmänniska, jag får tändstickor som håller upp ögonen när mörkret faller.
På morgonen däremot har tändstickorna förvandlats till överkokt spagetti.
zzzzzz




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0