att vara vän med nötter

hur ska de gå?


 




dessa tre idioter anländer till mig i helgen
undrar hur detta ska sluta?

Jag och Clajjan brukar trakassera varann med en sådan inlevelse och engagemang att ordet mobbning borde ändra innebörd i ordlistan
denna gång är dealen att vi ska slå ihop oss och hitta ett gemensamt offer istället, det kan bli stort och
jag tycker redan synd om denna person!

Jag återförenas med min Malm och vi blir återigen hjärnmalm - succé elller flopp, oavsett så blir det alltid high 5!

Ida, även kallad robban (wells) förgyller alltid med sin närvaro och bara stjärnorna vet vad som kan ske när denna dam är med i spelet!

Vilken helg det kommer att bli!

Full fräs!
Full fart!
Vad gör vi? Nu kör vi!
punkt och slut



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0