den som följer regler gör fel

okej, i och med födelsedagen har jag kunnat konstatera att smeknamnet "hjärnan" fortfarande håller i sig bland mina forna simmarvänner, det verkar även ha smittat av sig i andra bekantskapskretsar

kom ihåg hur mycket man hatade att heta något ovanligt när man var liten.....ens högsta önskan var att heta Andersson eller nåt i den stilen
nu bryr jag mig föga.....det enda som nu är irriterande med ett konstigt efternamn är att man alltid måste bokstavera det när man ska uppge sitt efternamn i telefonen
värst är det när någon ber en att bokstavera genom att säga ett annat namn som börjar på bokstaven
jag blir alltid lika ställd när jag kommer till Ä och inte kommer på något namn
det enda jag kan komma på är oftast vårt egenstavade fulnamn Äjwor - mobbarnamnet åt Jennie på simmartiden 

men detta får man väl lov att kalla ett I - landsproblem egentligen

på tal om I - landsproblem så hade jag ju bestämt att inte fira min dag idag
mina vänner struntade i det och överraskade mig och Sanna med sång och tårta



finaste tårtan och goaste vännerna
tårtan va oxå god och vännerna var oxå fina, självklart
      TACK!
o på det vann LHC ikväll
GÖTT!
10 Mars bjöd även på storm
Väderguden - skit ner dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0