disträ var ditt andranamn

Det tog vår praktikplatssamordnare fem och en halv månad att fiska fram en praktikplats åt mig.
På ett ställe som jag egentligen inte alls hade önskat men som jag var tvungen att tacka ja till för att det var ett dött lopp att tro att det skulle finnas något annat alternativ (enligt henne alltså)

För mig tog det en kväll, en fylla på Sliver, så hade man fixat sig en praktikplats på ett av de mest attraktivaste praktikplatsställena -  socialkontoret.

Nu har jag ju redan tackat ja till den andra platsen och det verkar vara ett helt okej ställe men hade jag fått erbjudandet om platsen på socialkontoret tidigare hade jag hellre tagit den, var så säker.

Vad har man lärt sig av detta?

Hellre än fylla för mycket än en för lite
&
Min skola borde byta ut praktikansvarig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0