please!

jag hade varit sprungit naken runt huset, jublat, vågat kasta in en sten genom jehovasgrannen fönster och kanske hade jag avslutat med en frivolt om jag vaknade upp en morgon och upptäckte att;

jag hade ett körkort i plånboken,
jag drog ner gitarren från väggen och kunde spela något underbart,
jag kikade ner på min vänsterarm och såg att den var fylld av de grymt snygga, länge planerade tatueringarna.

men ibland ska resan till målet tydligen vara väldigt svårstartad....
.......det är ju faktiskt bara att ta tag i det så är har jag allt från nakenvarv till tatueringar som i en liten ask. 
Eller, gitarrspelandet kanske inte är något man har som i en liten ask på en pisskvart men det skulle räcka med om det var på väg till den lilla askan så skulle jag vara mer än nöjd.

Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0