du har aldrig riktigt matchat min ram

Framför mig i kön på Ica idag stod fyra tjejer med klubbtröjan på sig
klubben de tillhörde var Kalmars kaninhoppsällskap
va faan lixom?

Det påmninner mig om första dagen i skolan på gymnasiet.
Frågan "Vad är ditt intresse eller vad gillar du?" gick runt i klassrummet och ca 45% av tjejerna svarade kaniner och kaninhoppning.
jag tänkte ungefär samma sak då...
va faan lixom?

Hur som helst så är det nu 14 minuter kvar tills man fyller 25.
Hjälp!
Till och med Emma blev så skrämd av denna siffra att hon upptäckte att hon börjat få rynkor under ögonen men jag lugnade henne med att jag börjat skymta rynkor i min egen panna + att hon faktikst har ett år tillgodo.
Så en utav oss gick iaf någorlunda lugn ur denna uppvakning.

Morgondagens siffra ska iallafall inte firas imorgon, om jag får bestämma.....det får skjutas till helgen då mina favoritnötter kommer hit.
Imorgon ska det grupparbetas, det ska föreläsas, det ska tränas och slutligen ska det sällskapas med Packe medan han har tågrast några timmar i Kalmar. 
Bra dag gissar jag på!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0