galet fredagsnöje

03.30 bussen hem och man blir varse om intelligensnivån

- Det finns ju Matte a, b, c, d, e och f, a är ju det lättaste
- Asså man blir uttorkad när man dricker, ja lovar, det bästa är att dricka vatten när man kommer hem
- Decka är typ som att sova
 osv

antagligen nådde väl inte ens eget IQ någon toppnivå heller men jag såg iaf till att hålla tyst

idag mår man som man förtjänar, antar jag
sten, sax påse körs om vem som får pallra sig iväg och handla Cola
avsatt tid till att vara bakfull är till 14.00, mer tid än så har jag inte
undra om det kan ses som rimligt?

Rimligt eller ej, man ska inte klaga
det är lördag, klarblå himmel och solen står högt
brillorna på, dölj dina trötta ögon och va stencool
det ska jag
lär ju ändå förlora sten, sax, påse tävlingen så det är väl lika bra att förbereda sig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0