Gömmer ångesten bakom murar av betong

Åh, göstanes skallepär!
Vad faan hände?
Eller vad hände inte snarare?
Vilket lördagsnöje det vart!
Efterfesten va bäst, det dansades tryckare till Alladin och Lejonkungen.....what lixom?
Men helvete vad man fick äta upp sitt respektlösa nöje dagen efter!



En sak skulle jag uträtta på söndagen.
Det var varken superviktigt eller jättejobbigt.
Snarare vädigt simpelt och något man borde klara av dagen efter.
Men icke.
Skulle bara gå till bibblan för att skriva ut ett papper.
Men efter att ha kommit hem kunde jag inte förmå mig att gå ut igen så det enda kravet jag hade på aktiviet den sketna bakissöndagen gick om intet.
Soffan var vår bästa vän i kompani med colan

Lågt!

Idag är en ny dag, lets get high on it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0