hög 5

jag vill mig påstå att jag lever ett slaviskt liv under jantelagens ramar
men idag bryter jag mot den annars så invanda inställningen och skriker

FY FAAN VAD JAG ÄR BRA
GRYM TILL OCH MED
BÄST

därför ska man idag bli ordentligt bortskämd

imorgon är jag med allsäkerhet tillbaka, fängslad under jantelagens härskare, men jag tackar för denna dag

 tackar gör jag även för alla "grattis på namnsdagen meddelande" igår.....
ver inte riktigt hur man ska ta grejen att man får lika många grattis på namnsdagen meddelande som man får grattis på födelsedagen?

men de kanske är bättre att bli påmind om vad man heter istället för att bli påmind om att man blivit ett år äldre?
så egentligen, fortsätt komma ihåg min namnsdag och fortsätt glömma min födelsedag










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0