Månadens...

precis kommit hem och borde styra benen mot bädden men svängde av för tidigt om hamnade här
SÅ, bara därför
ska jag starta med något nytt på denna blogg....."månadens (o)värt att notera" (antagligen kommer det bara bli en gång för sen kommer jag att tröttna, men vi kan ju låtsas att det kommer finnas ett stadigvarande "Månadens" inlägg på denna blogg)

Nå, här kommer premiären av "Feburaris (o)värt att notera"

Uttryck:
Fett nice (Åre)
Det är inte lätt när det är svårt men det är jävligt skönt när det går (Åre)
Hellre en fågel i handen än 10 i skogen

Felskrivninig:
de blir lixom skitsvårt att ha dörren stängd just vid in och utpasseringar



Citat:
Kan du bara ta och slänga ett getöga i mitt anus (Solsidan)

Det trodde jag inte:
Fast jag hade ändå en bävan över att det skulle kunna hända.....dagen då en vänförfrågan på facebook är från ens farsa! Det hände.

Namn:
Kärt barn har många namn
men kom igen......detta namn var bara konstigt och helt klart opassande! (Årebor?)



Ord:
Garmisch-Partenkirchen - lätt att få snurr på tungan när de stackars reportararna från VM måste säga detta ord i varannan mening.

Vad hände inte?
.........

Plöstligt minnne reminder:
Hitta denna låt....igen, lyssnades sönder på Asien/Australien resan

http://www.youtube.com/watch?v=JbGTzJcyjGI

Avundsjuka:
Vinkar av Emelie som drar till Thailand i en månad. EN MÅNAD! TILL THAILAND! JAG VILL!

Lägsta humor:





Detta kan missuppfattas, ni borde byta slogan:

Vid köp av klockarmband - gratis påsättning


det var allt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0