(o)hot

Först;
I survived!

Sen;
Jag har börjat sova på mage,
det har till och med gått så långt att det har blivit en vana
så jävla opraktiskt
vaknar varje natt av att man har årets sovmärken på kinden.....en överdreglande kudde och armar som är utan blodtillförsel och därför okontrollerbara
den enda fördelen med att sova på mage är att man endast är behov av en kudde.....men nu har ju jag sju stycken i sängen så det känns inte som ett vidare bra argumet till att fortsätta med denna usla vana.

så vänd på steken.....eller åtminstonde vrid dig 45 grader så slipper du vakna som en armlös, dreglande idiot i fortsättningen och med det vara ett ganska opassande sovsällskap dessutom.

Sist;
Fan, va jag trivs i min gamla vanliga pärla till lägenhet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0