jag tror mig veta

okej
bara ett förtydligande
absolut, musik för mig är känslor som talar
men ibland är det faktiskt bara just musik, jag lägger ingen värdering i texten, kanske har jag inte ens reflekterat över vad som sjungs

så om jag lägger upp musik på denna blogg behöver det inte innebära att just den låten är kopplad till någonting, just du eller du eller du behöver alltså inte känna er träffade av låtens innehåll eller betydelse

det behöver alltså inte vara så......men någon gång KAN det vara så, när det är så är det bara jag som vet om det är så

men antar att det är så det är - folk har ett behov av att övertolka saker som egentligen bara är ingenting
men vi kan inte nöja oss med ingenting, vi vill ha en förklaring när vi får för oss att det finns någon 

så fortsätt tolka och analysera om det känns bättre
jag gör det själv - ständigt
men kom ihåg att det är din tolkning och din analysering  - det är ingen objektiv sanning och behöver inte alls överrensstämma med min tanke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0