smygfylla på tåg


On my way to my hometown
LINKÖPING , där ideér blir verklighet, eller något i den stilen
proppmätt efter lunchen på stan och seg som få efter sämst nattsömn sitter jag alltså nu på tåget på väg hem



Sorry för det felvända kortet men det är inte kortet i sig jag vill påpeka utan det är den dryck som går att skymta mellan stolarna!
Någon startar pepp på tåget......borde göra detsamma ja!
Min päronfestis känns föga peppinspierande i jämförelse med den killens öl, tycker jag iallafall.

Kliver iallfall snart innanför dörren hos Sara, de är ju pepp iaf
men först lite gamnackenickande på tåget, de e ju lite opepp
men man kan ju inte få allt här i livet

jag har ju trots allt fått en ny idol idag
Stig 80 år - bloggar om allt från mode till vardagen, följ senaste nytt från Stigge på:
http://magnatens.blogspot.com


Kommentarer
Postat av: Anonym

gilla, gilla, gilla, gilla!!!

2011-03-03 @ 11:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0