tårar rinner ner längs min kind och landar på mitt leende - om att blanda ihop sina känslor

jag byter den dagliga orkanen i Kalmar

   


till lite mer vindstilla dagar i Linköping.
 stort fett plus!

men å andra sidan byter jag bort det faktum att jag har denna plats fem minuter från lägenheten i Kalmar




och får istället ett sunkigt, snuskigt och inte det minsta vackert stångån i Linköping.



stort fett minus!

Hur eller hur, nu tackar jag för mig och lämnar med det Kalmar för ett tag!
Min underbara mor finns på plats för bilskjuss och fixarhjälp. GULD!
Nu har vi iaf packat bilen med tanke och fingertoppkänsla, allt för att få plats med alla mina superviktiga saker, vilket är sjukt många och mycket!
Sen,
adios amigos!

till dig, underbara du, tack för fina ord
jag är sådär nördigt tårögd, jag är rörd
och framförallt,
så är jag innerligt tacksam över att du är du
tack
och tack detsamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0