To rock!

Hallelulja....eller hur nu det stavas!
Har precis genomfört sista skolbänkgrejen för terminen....
....nästa gång jag sätter mig i en skolsal är i september!
Halva utbildningen avklarad - inte illa pinkat om jag får säga det själv.

Detta firas med inflyttningfest hos Marran ikväll!
Jag har tagit i hand med mig själv att ledordet "All in" inte ska ta över, det ska snarare befinna sig hemma egentligen.
För jag planerar starkt med att vara game till imorgon.
Som man brukar säga, man vill ju inte att hjulet ska snurra medan hamstern är död och för att inte riskera detta gäller det att ibland coola ner ett hekto eller två dagen innan.
Det har jag lärt mig efter många år i branchen......eller borde ha lärt mig, det har väl inte helt och hållet gått in ännu.
På tal om att inte ha så många chips i påsen ju, men skam den som ger sig.
Imorgon ska det vara fullt i chipspåsen och hamstern ska springa som faan i hjulet.
Ska vi slå vad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0