Torsdag 30/3 2011

Topp tre i "helvetes jävla fucking skit faan, jag blir galen"!

* Motvind när man cyklar.
* All sorts teknik som krånglar.
* Folk som inte kan passa tider.

Vad händer om alla dessa "topp tre helvetes" saker drabbar en inom loppet av en timme, kombinerat med tidsbrist?

mycket
men mest snack, förhållandevis lite verkstad ändå
men vill det sig riktigt illa en dag så kan mycket väl mitt förbannade snack bli verklighet
Idag ansåg jag att cykeljäveln passade bra i stångån, datorjävlen skulle krossas efter att jag slängt ut den genom fönstret och hållt tummarna att sopbilen kört över den och den sena personen ifråga önskade jag en 24 timmars bussresa med Ove Sundberg alternativt försvinna ur min åsyn på obetsämd tid.

Idag har jag inte varit trevlig.
En bitch sades det tydligen.
Men jag väljer att skylla den såkallade bitchigheten på utomstående faktorer som jag inte kunde rå över.
Jag tänker inte be om ursäkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0