tack mina vänner

Förfesten satte igång (alldeles för tidigt för vårt eget bästa)



Det var fajt mellan steron och melodifestivalen....men stereon vann tillslut med hästlängder.



Dansmovsen värmdes upp i källarbunken för att sedan utövas med stil på dansgolvet på Harrys



Utekvällen gick fort och snart var vi hemma för efterfest med mindre snygga dansmoves som ledord....
.......efterfesten började dra sig mot sitt slut när Emma skallade Claes mitt i allt buggande.....



........när sedan grannen kom och bankade på dörren vid 04.30 tiden skulle man kunna säga att efterfesten lades på is.

Dog helt gjorde den när jag blev inknuffad i duschen med kläderna på av Malm.
Inte ok.
Fröken som hamnade där innan mig bjöd iaf på det i och med att hon stod i duchen med kläderna på och borstade tänderna. Att se detta och inte jävlas genom att sätta på duschen vore straffbart så jag var helt enkelt tvungen.
Att jag sedan fick igen av någon helt utomstående var då inte acceptabelt.

Tack för en förjävla härlig helg!
Min obefintliga röstförmåga bevittnar om en galen helg så den får avslua detta inlägg.
hhhieeeeeg faaajve
(high 5 skrivet med rasslande ljud)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0