Lördag 26/3 2011

Dominoeffekt av premiärer idag...

Tvättade cykeln.....grundligt, med trasor, medel och vattenslang!
Den enda fadäsen som detta förde med sig var grannens jävelskap.....stod och blåste av cykeln med vattenslangen, lade ner den på backen för en sekund för att vända på cykeln.
DÅ, från ingenstans......vaknar slangen till liv och börjar fara omkring, värsta trycket i strålen.
Och där stod jag, tillslut totalt gemomblöt.
Faan, vilket sätt att behandla ens grannar, dra på vattnet, på högsta volym, i smyg.

Jag har, eller håller på rättare sagt, att frosta av frysen.
Ingen fadäs på den fronten har ännu upptäckts. Men mycket kan hända antar jag.

Spelat pingis i husets hobbyrum.
Gick smärtfritt.

Mer premiärer blir det inte, ngn måtta får det vara minsann.
Det är ju lördag och idag kommer Emelie hem från Thailand!
Du kan väl ha på dig ngn sorts huckle när vi ses så jag slipper se din brunbrända kropp och bli sådär nördigt avundsjuk?

Och sen, WHY?
Why, ska en massa folk jag inte träffat på länge, som jag har abstinens på att träffa, komma till Linkan just denna helg?
Why, är det massa speciella festinbjudningar i Linkan just denna helg?
Why, är jag inte hemma som jag från början hade planerat att jag skulle?
Sorry för att jag har sagt att jag ska vara hemma men sen inte är det.
Nej, nu spottar vi i näven och kör här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0