detta kan ju.....

......knappast vara ok?
Och nu ska jag inte klaga på att värmen försvann lite snöpet utan på tiden då olika sorters nederbörd valde att dundra ner från himlen denna dag.

Tre gånger idag har det varit nederbörd, varje gång olika sorters nederbörd......MEN, alla gånger har jag givetvis befunnit mig på min cykel.
Först imorse på väg till jobbet då det började regna likt monsun
sedan
när jag cyklade iväg på lunchen för att äta, då det istället var dags för hagel likt Mc donalds isbitar att falla ner från himlen,
och slutligen,
på min hemfärd från jobbet då det började det snöa något enormt med snöflingor som dasslock.




Är nu hemma men ska snart iväg.....det enda som fattas är egentligen att någon vulkan på Island får ett utbrott så att aska seglar ner från himlen lagom till att jag återigen sätter mig på cykeln.

Det om något hade varit pricken över i:t.
För mina kläder hade säkert inte hunnit torka och då hade askan fastnat så fiffigt på kläderna.
Det i:et hade gjort mig galen.
Nu är jag inte galen bara blöt och kall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0