Fredag och finbesök!

Jag kokar fortfarande av ilska men jag ska göra mitt bästa för att koppla bort den och ha en underbar helg tillsammans med Cissi och Emma som kommer och hälsar på moi.
Satt och väntade på att mitt Corepass skulle börja när jag råffade åt mig en Corren Extra för att fördriva tiden......slog upp första sidan och fick syn på detta:


Som om att man inte redan anade att så var fallet..... men det är ju aldrig roligt att få de publicerat och bekräftat,

kul för mina vänner som kommer och hälsar nu.....två göteborgare
om de innan låg i toppen bland sexiga dialekter så kommer de ju bland alla östgötar i helgen känna sig oslagbara på marknaden
Så tjejer, med denna förhandsinformation och förspång, hur ska ni lägga upp taktiken för helgen?
Vi börjar på någon lämplig uteservering ikväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0