Fredagsnöje att undvika

jaja....skulle väl kunna säga att man nu slagit alla rekord i att vara ute i sista stund med ett skolarbete
i grevens tid till och med
inlämmning idag och började igår eftermiddag
Sara var här igår och peppade mig genom att serva mig med middag och sällskap mellan tusen telefonsamtal och frenetiskt reflektionsskrivande
Guld värt!
men ändå, hur hinna?
Ett par timmar stenhårt nu sen blir de cykelrace till jobbet
Kör barre kör

(ska väl poängtera att jag egentligen hade skrivit en ynka sida innan gårdagen men jag läste igenom den och insåg snabbt att jag inte hade haft den vassast kniven i lådan när det skrevs så det var bara att radera allt och plocka fram ett tomt blad.....lagom peppande)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0