GÖTEBORG!!!!!

06.08 - fredagmorgon & man har nyss konstaterat;

Det jag tänkte när det kom har nu hänt.
Idag åker jag till Göteborg (YEEJJHHHH)....bokade denna resa för mååååånga veckor sedan.
Fick ett meddelande på biljetten samma dag.
Tänkte då, KOM IHÅG ATT SPARA DETTA MEDDELANDE I 7 VECKOR NU!
Kom jag ihåg det?
Neherå!!!
Kollade inkorgen nyss och har jag raderat det?
Jahorå!!!
Varför inte göra som Sj gör? Skicka meddelandet 24 timmar innan avgång? Hett tips till Swebuss!
Blir en chansning nu då, om jag får åka med eller inte menar jag.
Men jag ska nog komma på nåt bra sätt som gör att det löser sig.

Till Götlaborg ska jag, that´s it!
Sjukt späckad helg då jag ska hinna med o träffa alla!
Men fasen va kul de kommer o bli!

För "hett lammkött i rutan upplysning" så gick han vidare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0