Måndagstrött

Katsching....(ett stavat ljud på hur de låter när man kasserar in ngt, det var glasklart antar jag)
Har precis kommit hem från en elva timmars arbetsdag samt en två timmars promenix med Sara...
Insåg alldeles nyss att jag har tolv arbetsdagar i sträck att se fram emot...det var föga roligt att inse det måste jag säga.
Så one down eleven to go (?!)
KATSCHING!
Men det är så det blir när man jobbar extra hela helgen.....
de blir ju en trippel katsching när lönen kommer iaf
det för väl ngt "gott" med sig för stunden iaf, det kommer ju helt klart bli en jävligt lugn och sansad helg när det kommer till festaktiveter!
O det är på tiden.
Så föreslår någon lite slapphäng i helgen är jag mer än jättepå, jag är ej övertalningsbar till något annat än det.
That´s it.
Måste fasen plugga lite (mycket) oxå....hur hinna allt?
Jag erkänner mig nu vara väldigt stressad....min tid räcker helt klart inte till.
Och jag lovar för mycket.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0