Någon som känner igen sig?

.........antagligen inte men hursom här kommer dilemmat
man avslutar ett samtal med ett hej då men orkar inte/kan inte/det passar inte av någon anledning att trycka av samtalet på telefonen
men whatever tänker man för att samtalet avslutas ändå när den andre personen i luren trycker av 
jag gör på detta sätt ganska ofta, speciellt när jag pratar i telen när jag cyklar
MEN
denna procedur har blivit lite knivig när jag har pratat med min mor för hon tänker tydligen i samma lata banor
kom hem nyss och upptäckte att morsan fortfarande var kvar i luren, i fickan på min jacka, trots att vi sa hejdå för en kvart sen
det verkar som vi får börja med att göra upp vem som ska trycka av luren innan samtalet avslutas

I - landsproblem?
nja...men däremot kan de ju bli lite onödigt dyrt på samtalstaxan samt kan vi verka lite onödigt upptagna

på tal om något helt annat så pausa vi i filmtittandet igår och kollade på big brother,  avsnittet var hystersikt roligt.....helt klart det bästa
vi kom fram till att på nån fest fram igenom så ska det köras freeze and release - HA, det kommer bli underbart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0