Torsdag i maj

min mejl har tydligen hackad eller nåt....det skickas ut mejl med konstiga länkar till alla mina kontakter stup i kvarten
denna grej är ju inte särskild ovanlig, händer ju titt som tätt att man får konstiga mejl med någon bifogad virusgrej från ens vänner
i och med detta är det ju faktiskt allmänt vedertaget att man inte ska klicka på någon länk då man inte vet vad det är för något
trodde jag 
tydligen är det inte allmänt vedertaget  
morsan ringde och var galen för att jag skulle ha skickat mejl till henne som innhöll virus, hennes dator var nu död
men vadå, du klickade väl inte på länken?
klart jag gjorde, det var ju från min dotter!
amen, tjena blixten....gjorde du det får du ju nästan skylla dig själv
men nu har jag iallfall bytt mejl så det ska väl vara lugnt nu, till och med för puckon





Kommentarer
Postat av: cecilia

om du har hotmail kan det hjälpa att bara byta lösenord så slutar den skicka ut mail av sig själv och din moder kan öppna dina mail utan att vara rädd ;)

2011-05-19 @ 19:31:29
URL: http://dolkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0