Underbara helg!

Dessa två flickor anlände i fredags och lyckades förgylla min helg på bästa möjliga sätt!
Östgötarna lyckades roa dem oxå....dialektfenomenet Östgötska igger dom varmt om hjärtat och det gick till och med så långt att Emma trodde att vi var med i pensionärsjävlar när vi satt och åt lunch i lördags.
För inte kan man väl prata sådär på riktigt?
Jo, Emma, det kan man.


Gjorde mitt bästa för att även få hem Clajjan till östgötaslätten.....och lyckades, vilket resulterade i grillpartaj hemma hos han!
Hur lägligt och underbart var inte det en helg som denna?
Sol och megapepp!





 

Fjantuttrycket,  Va gör vi? Nu kör vi! fick en ny variant av misstag..
Nu kör vi! va gör vi?
Mycket bättre!


 



Efter grill, förfest och svängom på Harrys avslutade vi kvällen med efterfest hos mig.
Vet inte hur och när och varför efterfesten tillslut dog ut, jag vet bara att jag o Cissi dog först.



Tack för alles mina vänner!

två högintensiva helger har nu passerat, Lund förra och nu finbesök. Nästa helg drar jag till Göteborg.
Jag kommer vara helt slut efter denna månad.
Och pank.
Men förjävla nöjd ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0