Fredagsmys!

fredagskvällen är ännu inte här och jag har redan hunnit med att...

.....köra morgonspinning med morsan

......käkat hotellfrukost hos syrran



......haft tvättstugan

........hängt med fröken Carlsson, bland annat i fruktansvärt ösregn - vilket skämt! Garvade så mascaran rann men vad gör de när regnet redan möblerat om ens smink för längesen. 
Snyggt!



Bra jobbat skulle man kunna säga
MEN
till saken hör att min plan idag var att plugga och med tanke på att fredagskvällen snart är här och att det då vankas filmkväll här.....så är det inte så jävla bra jobbat trots allt

I och med att jag e i NY den veckan då slutarbetet på praktiken ska skrivas så har jag bara denna helg på mig att skriva det.
Men, vi har en morgondag oxå och då ska det skrivas så tangenterna glöder, hjärnan kokar, engagemanget flödar och livet leker. Den sista punkten var kanske att ta i, låter ju nästan sorgligt.
Hursomhelst så ska jag fira den hårda pluggdagen imorn med att då:
drdrdrrdrd (en trumvirvel)
FESTA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0