Morsdag!

Kollade CL finalen, drack oss salongs och susade sedan ner mot stan lite tidgare för att hinna med att ta en öl med farsan och hans gubbvänner på Bishops innan vi sedan fortsatte in på Sliver och skakade rumpa.
Fin kväll.
Dagen till ära har vigts åt vår kära mor. Världens bäsa mor till och med.
Vi åkte halva vägen var så dealen vart dejt i Norrköping.



Det verkar vara nästan omöjligt att både se och känna sig fräsch dagen efter, när kameran kom fram kände jag tydligen att det inte ens var någon idé att försöka.
Fotogenisk?
Nop!


När vi sedan skulle hjälpa morsan med att hitta nya brillor nådde min fulhet maxgränsen.....

 

Till mitt försvar får jag väl säga att jag ställer mig frågande till att någon människa skulle lyckas höja sin snyggstatus med sådana brillor.

Nu är jag iallafall hemma och soffliggande verkar som en lovande sysselsättning.....antar att jag får passa mig för att somna i någon olustig ställning för då lär väl min rygg kajka ännu mer. Just nu har jag nån ryggskott liknande låsning i ländryggen vilket känns sådär. Inte bara för att det är obehagligt utan för att det låter lite illa i  åldersnoja diskussionen jag har med mig själv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0