igen.

fega jävlar som sopar skiten under mattan och sen låtasas som ingenting
gör uttalanden för massan trots att det har stått helt klart att det finns utsatta som inte står bakom det som det uttalas om,  DET VAR INTE BRA så kom inte och säg någonting annat
&
påstå inte saker som ni inte vet ett skit om

förbannad
överkörd, sviken
IGEN
dags för media att ta sitt ansvar
dags för ansvariga att ta sitt ansvar
dags att åtminstonde säga som det är/var så att allmänheten kan få en chans att veta hela sanningen och inte delar av den
sen kan var och en tycka vad han eller hon vill

återigen är saken på tapeten och återigen blundar inblandade för historien som många vet men som man väljer att inte ta till sig för det är det bekvämaste

vi kan/kunde skapa hus i helvete men valde att inte göra det....
det enda jag istället begär är att det står helt klart att jag inte står bakom de uttalanden som nu gjorts
påstå inte att vi/jag tyckte att det var ok, det var inte ok och det vet ni med
vårt agerande då visade den ståndpunkten mer än någonting annat
eller hur?
ni (de vuxna) fanns inte där när vi (då unga) behövde det som mest
skit ner er tänkte jag då
det gör jag fortfarande då ni återigen gör samma misstag och spottar på oss och vår historia
Säg bara att alla inte var eniga, sen bryr jag mig egentligen inte om vad ni beslutar,  för ärligt talat så orkar jag inte bry mig om den saken och gå igenom detta en gång till.
Jag (vi) vill bara ha den upprättelse som jag (vi) förtjänar så att jag sedan kan lämna detta bakom mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0