Woop, woop!

häromdagen kom ett besked från bostadsrättsföreingen,
"det kommer att ställas ut en container på området där ni kan kasta grovsopor"
containern kom och det var nog årets happening hos föreningen Tennsoldaten
de vallfärdades till den inom fem minuter
tanterna hann nästan ha kafferep och gubbarna skaffade sig nya polare...


jag satt vid mitt köksbord och försökte mig på att plugga
men stördes hela tiden av att se massa folk i ögonvrån som konkade på tunga grejer
men så plötsligt hajade jag till,
ups.....där kom en spegel och där ett halvtrasigt bord som, va faan, de där är ju mitt!
ställde ner de sakerna i källaren för att jag inte längre ville ha de
tänkte att jag kör de till tippen någon annan dag...
ett år har gått och inte en enda "någon annan dag" har passerat
konstigt!
men nu behöver jag inte oroa mig för det längre.....det var ju nån annan som tog min "någon annan dag"
gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0