det blir alltid som man tänkt sig.

Vilken afton i Norrköping.
Vilken fantastisk föreställning - för det är vad jag vill kalla det. Föreläsning låter alltför tråkigt i detta sammanhang.
Vilken fantastisk rolig man och talare.
Vi skrattade hjärtligt -  säkert 50% av tiden. En och annan polett föll oxå ner.  

"Det blir alltid som man tänkt sig" föreläsning i Mental styrka med Olof Röhlander.

Annars?
Snart 25:e.....tack och lov.
"slut på kontot" klapp, klapp, upp med händerna, klapp, klapp -  ekar i börsen jag inte ens har.
Medan jag väntar på mina efterlängtade 8500 spänn i CSN så meddelar Blondinbella att hon väntar på sina 61 700
Det känns ju sådär. Lite fuck you faktiskt.
Vem är ansvarig löneutgivare för alla bloggare? Skulle vilja ha kontakt med den personen för att diskutera min lön. 0 kr/månad känns lågt. Det fattas sådär 50 000 enligt "blondinbella" riktmärket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0