detta kan man roa sig med vid 14:27.

hade ju en undran igår....
idag kommer en till.

jag förstår inte.....
alla dessa superdagensoutfitbloggare...vart befinner de sig i landet?
Finns det något lokalt väderställe som bara dagensoutfittare får tillgång till? Ett bra sådant.
När jag vaknar på morgonen och ska till jobbet så har det  - iallfall de sista veckorna  - varit lite småkallt, rått, dimmigt och absolut ingen sol. Jag väljer då kläder efter det vädret jag möts av.
Men det verkar inte som att vi alla möts av samma väder.
För när man kikar in på en av de där outfittsbloggarna så möts man av pumps och solglasögon. Vilken blogg man än tittar i faktiskt.
jag förstår inte.....
eller jag förstår om det är så att de faktiskt har ett extremt lokalt bra väder över sig vart de än går.
Något sorts VIP väder.
Men det tvivlar jag på för isåfall hade jag snott till mig ett sådant kort vid det här laget. så,
jag förstår inte.....
för pumps i minusgrader och solglasögon i dimma verkar lite korkat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0