häng med Melissa Horn

Känslosam dag.
8 timmars föreläsningsdag med självmord bland unga som tema.
Trött i både huvud och själ efter en sådan dag.
En fördrink och Melissa Horn konsert kunde inte komma lägligare, det märker jag.
Ser fram emot en fortsatt fantastisk kväll med alla tjejerna.
Fan va goa vi är.
Gjorde precis ett försök till en vågen....Bobban kontrade med ett "ge mig ett M".
Det var helt klart inte rätt forum för något utav det.....det kan konstateras.
Men konstateras kan oxå det faktum att tjejen på scenen levererar känslor i musik på alldeles unikt sätt, som vanligt. På ett sätt som jag bara älskar.
Andra gången jag får äran att lyssna på henne live. Man får tacka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0