En aning trött.

När klockan ringde imorse vid halv sex tiden så var jag helt säker på att det var ett skämt och inget roligt sådant.
Vilken jävla katastrofal natt i sömn bemärkelse. Var de inte märkliga drömmar som fick mig att vakna så var de mystiska samtal som fick mig att hoppa till.
När jag började kränga på mig träningskläderna där på morgonkvisten och samtidigt råkade se mig själv i spegeln kunde jag konstatera att det inte bara var i mitt psyke som jag var trött. Även mitt yttre bevittnade om en sömnlös natt.
Det var inga söta små tepåsar under ögonen där inte utan här snackar vi ICAs pappers påsar.
Men träningen gjorde mig pigg så även medföljande hotellfrukost.
Nu är klockan typ tio och jag sitter på praktiken....träningspigg och frukostpigg är ett minne blott, kvar finns en jäspande Maria som undrar hur denna dag skas tas igenom.
Jag tror min handledare undrar detsamma.

Tur att jag är så jävla go även när jag är jäspande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0