en till.

ja, då har väl typ hälften av min Linköpingsvisit passerat. Hälften av tiden som tillfälligt inneboende hos farsan.

Oj, oj - så jag har kollat och lyssnat på sport dessa veckor. Inte mig emot. MEN, det är en "sport" jag är lite skeptisk och frågande till.
Formula 1....
alltså förstår ni hur svårt det är att exempelvis försöka sig på att plugga? prata i telen? sova?
när det låter som att fyra ferraris goes bananas, på riktigt, I rummet bredvid dig?

Inte?
Då kan ni komma hit en dag och give it a try så att säga. Efter det kommer ert svar att vara: JA, stackare.
På tal om det ska jag nu fly fältet (bilbanan aka vardagsrummet) för en skvallerpromenad och kanske en film.
På återseende. Samma plats, samma kanal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0