gammal ska man bli, sen.

har undrat, alltså inte så att det har tagit upp någon större del av mitt dagliga funderande utan snarare en undran som kommit sådär vart femte år. med andra ord har denna undran infunnit sig typ två gånger. 

jag undrar:
när blev det där med cykla + fylla = en idé och ingen bra grej för moi?

häromveckan tror jag att jag fick nys på svar och bov - vilken nostalgikänsla.

jag citerar de meddelandet som jag fick av Henke som för övrigt kommer hem från London om ett par veckor,
karln som föreslår följande när vi ska ha vår "get together"kväll:

"Jag tanker vi kan kora nostalgirundan liksom, forfest hos nan av oss, kanske en snabbis pa baren i bowlingen som vi brukade ga pa, ackliga shots pa kina krogen eller va fasen det var som vi gick till (om den nu finns kvar) och sen sjalvklart en svang pa Harrys!! Ska bli sjuuukt roligt och for att delta sa maste projekt fylla Sara givetvis inga! Avslutningsvis en cykeltur runt linkoping fulla som kastruller! "

Det var alltså detta man styrde med i början av gymnasiet, 7-8 år sen "rundan" gjordes sist. Allt är glasklart förutom frågan hur i helvete vi kom in på Harrys i den åldern.
Men snart kör vi igen. Lite klokare, lite äldre, lite snyggare. Kan tro att det kommer bli en spännnade kväll.


Kommentarer
Postat av: Henke

Men maria!!!! Var farao har du hittat de kortet? Jisses ja vackrare denna gang far vi verkligen hoppas vi ar vackrare. Ps vill byta ordet kinakrog till la scala! Forsta jag forsokt komma pa det namnet I veckor nu! Puss pa re

2011-11-26 @ 10:31:42
Postat av: Anonym

haha....förstod att du menade LaScala!

Kortet? ja, det är ett av många vackra kort på oss, vi får se till att förnya dem snart;)

Längtar!!!! Puss påre sj

2011-11-26 @ 11:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0