Linköping till....ja nästa år.

Dagen har gått i ett ostudentigt tecken.
Det må göra hål i studentens plånbok, det må vara oeffektivt men ack va det gynnar studentens välbefinnande.

Så mer av dessa dagar till pluggfolket.

Föreläsning på morgonen då man kunde luta sig tillbaka och bara lyssna. Inga anteckningar, inga måsten. Valfritt var ledordet.

Lunch och fika på stan med hela gänget.

Ansiktsbehandling.

För säkerhetsskull käkar vi middagen ute oxå - Thai på esplanaden med Emelie.

Det var allt - ganska så avspänd och relaxad dag. Varken kropp eller knopp har behövt anstränga sig nämnvärt.

Imorgon blir det däremot andra bullar, jag och mitt halva bohag ska försöka oss på att ta tåget hem till Linköping för tillfällig flytt. Det kan bli ett spännande projekt med tanke på temat "halva bohag".
Tur att jag går till sängs med temat "gör så lite som möjligt" som bakgrund med tanke på vad som komma skall imorgon.

Ser ni en jag, "lookalike" packad åsna, någonstans i Kalmar eller Linköping så tveka inte - kom med en hjälpande näve för faan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0