11-11-12

kom hem ganska skapligt igårkväll, var förjävla rastlös av ngn märklig anledning så bestämde mig för att ta en sen löptur

om rastlösheten var märklig så var det inte ens i närheten av vad löpturen turned out too bee

1. Kolla min runda?! I och med att det var så sent på kvällen så vågade jag endast springa bland husen så temat i rundan fick bli "fram och tillbaka, bak och fram, runt och runt" detta gånger typ 3 totalt 6, 5 km.



2. Orkade inte leta fram löparbyxorna så drog på mig närmaste mysbyxa. Mysbyxor har man som bekant lite häng på. Hänget var ingen bra grej när det var kallgrader  - det blåste ju rätt igenom vilket gjorde att det vart kallgrader även mellan benen. Så fick dra upp byxorna till armhålan, almost, så hej kameltå och stjärtstring. Satan vad snyggt.

3. Sprang som sagt bland husen, bland samma hus många gånger oxå. Samma hus hade oxå larviga rörelselampor. Undrar om de började ana oråd när deras lampor tändes med jämna mellanrum samtidigt som en och samma underliga figur löpte förbi?

4. Avslutade löpturen gjorde jag genom att farsan fick bjuda på en öl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0