11-11-13

alltså, denna vecka.....jag har varit så extremt disciplinerad, duktig, flitig.
det jag har åstadkommit i pluggväg denna vecka trots 32 h arbetsvecka är ofattbart
kan ha och göra med att jag insett att det blir mycket, myyyyyycket plugg när man läser extra kurs pararellt med den vanliga kursen så därför gäller det att vara disciplinerad
men
det är också så att den gångna veckans plugg har känts lätt, det har känts bra - och den känslan mina vänner är lika vanlig som snö på sommaren, så för faan, det gäller att hålla i den - och som jag har hållt i den.

så igårkväll....OM jag var värd en "loose control kväll"
det VAR jag värd men det vart inte så loosigt....don´t know why men it was just one of theese days då inte megapeppen infann sig I guess

inte sagt att det inte var roligt dock - för de va de
taxiresan säger en hel del.........

lyssna, njut, sväng med, sjung med.....anmäl oss till Talang 2012.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0