Onsdag

jag och farsan har tjaffsat lite angående det där med julpynt.
pappa säger: skit.
jag säger: ameh, ändå lite mys.

idag kom farsan hem och meddelade:
Äh, va faan, håller nog med dej trots allt. Nåt ska man la ändå ha. Två julöl i i kylen och en ny stjärna i fönstret - duger det?. Fixar de imorn.

Bra sa jag. Är mer en nöjd med det lilla.
Nu hörde jag precis att han muttrade om nån röd duk också....

Vad har hänt? Vem har fått han på nya tankar?
Jag tror detta är min chans.
Måtte det inte vara nu man borde passa på att sälja in sin milslånga jagmåstaha(önske)lista?

Jag har redan börjat sälja in listan till mig själv.....och det mina vänner är ingen komplicerad uppgift. Jag är extremt mottaglig och öppen för det mesta i presentväg.
Idag såg jag att Kapten Röd spelar på konsert och kongress den 13 januari. Det fick direkt bli en julkapp till mig själv. Så check på klapp 1.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0