What the fuck...

......är min spontana tanke och svar till det samtal jag alldeles nyss fick. Mer än så pratar vi inte om det. En teaserrubrik som inte har med själva inlägget att göra helt enkelt. Inlägget ska istället handla om min för stunden något acceptabla sysselsättning.
Sitter nu eller nja, jag ligger rättare sagt - i sängen och lyssnar till dagens föreläsning i den extrakurs jag tar på Gotland.
Fantastiskt om jag får säga det själv.

Slippa tidiga mornar, slippa obekväma stolar, slippa jobbiga nötter som frågar obetydliga frågor, slippa kalla föreläsningssalar utan luft.
För att istället puffa till en go kudde, ligga mjukt, värma sig med täcket och sedan kunna pausa och spola hur man vill på själva föreläsningen.
Effektivt plugg med andra ord. Man kan ju till och med blogga samtidigt.
Simultanförmågan kan utnyttjas till max och det gillar vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0