Break a leg.

Då drar vi till Harrys.
Inte i det syftet man normalt sett skulle tro och anta.
Jag har på mig slappiskläder, har precis slagit ihop boken och klivit ur sängen, jag är så gott som osminkad. Uret är snart 01.00 och skjussen är snart här.
Sjukt het förfest med andra ord.

Nej, syftet med denna kväll är då inte att dansa, dricka, ragga.

Syftet med detta sena Harrys/volymbesök är att vinna en bil till Cissi.

Hade ju vart fiffigt om syftet hade vart att vinna en bil till mig själv oxå men den möjligheten såg jag till att sumpa när vi sist var på Harrys och jag fick en lott i handen.
Lotten kastades för jag ansåg att jag redan hade så mycket att hålla reda på med mina två händer. Mobilen i ena en öl i andra.

Sånt är livet, nu ska jag hursomhelst hålla tummarna för att min kära vän vinner bilen.
Om hon vinner bilen så går nog vårt beslut om att inte festa denna kväll till historien som det mest idiotiska ställningstagandet någonsin.
Men det är nog första gången en vinnare faktiskt skulle kunna köra hem bilen från krogen direkt. O de är ju inte fy skam.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0