höstmys i sommarvärme

Kubb.
Är roligt,
ett tag.







För tillslut blir antingen andra saker intressantare eller så blir man förbannad.

  


Men hursomhelst så är det somrigt och mysigt att säga att man kör kubb.
Och ärligt talat,
hur ofta kan man säga att man kör kubb vid en strand, en oktoberkväll, iklädd i shorts?
typ aldrig
jag njöt
sen att jag slog ner kungen tre av tre gånger gjorde givetvis att jag njöt ännu mer, vinna ska man, helt klart
tur var väl att jag alla gånger var i det vinnande laget vid kubben för på kvällskvistens spel - Rappakaljan
blev jag sist
och det mina vänner är sämst
då är det alltid bra att kunna dra fram esset i rockärmen (i mitt fall mina tidigare kubbvinster, som jag anser måste väga tyngre än en Rappakalja vinst) och släta över förlusten med att glänsa med sina tyngre vinster

Rappakalja var för övrigt ett skojigt spel.
Skrattade mest hela tiden.
Och poängen är att ha pokerface.
Gick som sagt sådär.
tihihihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0