jag skulle kunna......

........printa på i all oändlighet med anledningar till varför det är så jävla gött att uppsatsen och den pararella monsterkursen kan läggas till historien.

exempelvis.....det är fantastiskt gött att sluta drömma om välfärdsinrättingar, det är oerhört skönt att sluta associera precis allt med ens uppsatsämne, det är obeskrivligt gött att slippa plugga en tid då man egentligen inte är ämnad för de

M E N

det är faktiskt lite sorgligt oxå

Kommer att sakna alla bloopers som fått oss att nästan kissa i brallan.
Kommer att sakna det lilla småfnisset till skadeglädje som smög sig fram när någon utav oss slog i knät i balken under bordet.
Kommer att sakna att höra antingen mig själv eller någon annan fylla i med ett "dududududud" efter att man uttryckt what the fuck (ni fatta låten va?).
Kommer att sakna "kötta på" alternativt "fläska på" taktiken.
Kommer att sakna en Cissi som kommer inspringande i hallen med en kaffekopp i handen och hojtar "Hallå, ja är här nu".
Kommer att sakna känslan "ååhhhh, vi är snart klara, hur bra är vi inte".

M E N

mest av allt är det ändå bara jävligt gött att ha det klart

för det jag kommer att sakna är egentligen bara DE och DE är inte inlämnade och klara, DE är mer än kvar och DE kommer att vara kvar.
med andra ord - vi kan kötta, bloopa, kissa i brallan, småfnissa, dududududud:a utan uppsats - vilken lycka.

Nu ska jag öva lite på mina smörarskills, kanske baka en kaka eller något. Våra närmaste vänner är huvudopponenter till vår uppsats och jag känner att det kan vara läge att lägga in en liten extra stöt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0