bamse, bamse - starkast i hela världen.....

.......vilket sätt att starta en lördagsmorgon.
Hopp och studds familjegympa på friskis med barnen...
jag har krypit, ålat, hoppat, dansat, "hinderbanat", sjungit, sprungit....ja säg något i lekväg som inte gjordes

efter hopp och studdset står det givetvis dusch och ombyte på schemat
då kommer den leken som jag själv anser är den bästa....
den heter "klä på/av rekord" och är uppfunnen av moi
barnen älskar den och jag kan inte vara gladare
den fungerar närsomhelst.....efter/innan dusch, av/på pyjamas, av/på ytterkläder
jag räknar medans varje plagg tas på
byxa ska tas på/av innan jag kommer till fem
tröja innan jag kommer till sex
ja, och så vidare

det går så fort att jag själv inte hinner med
då får jag en liten sned blick av fröken äldst som sedan utbrister....du är sist Maria....hihi.

jag ler och tänker då för mig själv,
- faan vilken härlig lek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0