Gående blogg...

....är hett.
Kanske.
När blogg.se lanserar nyheten "att blogga i mobilen" öppnar sig möjligheter för en hel del bra men oxå mindre bra scenarion.
Kommer jag på något roligt eller möjligtvis stöter på något häpnadsväckande kan jag genast skriva om de, var jag än är. I vilket tillstånd jag än är i (nästan).
De är ju bra.
Men bra har alltid en baksida - mindre bra.
De spontana tankar som så många gånger flyger igenom huvudet är kanske inte alltid så genomtänkta.
Det finns en risk att vissa inlägg blir en aning ocensurerade.
De är ju mindre bra.
Idag, eller nu kan jag till och med säga, utförs den gående bloggen på vägen hem från träningen.
Jag lyssnar till "ju mer dom spottar" trampar cykeln framåt med benen, håller balansen och styr med vänsterhanden samt bloggar med högerhanden. Då är frågan;
- vilket sinne ska hålla koll på trafiken? Jag är ju nu, praktiskt taget, både blind och döv. Samt är min simultanförmåga maxad.

Svaret på trafikfrågan låter jag vara osagd. Men jag kan väl säga si som så att jag tror inte det hamnar på "bra scenario" sidan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

:)

2011-09-30 @ 20:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0