fyllesjuka

Jag spelade med tanken, jag utmanade ödet - jag drog på mig en blå partystrass i fredags.
Av någon märklig anledning brukar det gå lite överstyr med blått på min kropp.
Jag är inte skockfull men fredagens festligheter blev inget undantag.
Obefintlig sömn häromnatten gjorde att lördagens bakissjuka dag ägnades åt att sova ikapp.
Vet inte riktigt om det var av fri vilja att sova bort hela dagen, oavsett så fanns det inget val.


Slut, det va var man va.
Somnade på alla tänkbara platser. Vid alla tänkbara tidpunkter.

Lördagskvällen vigdes åt humor och undran om man skulle lyckas somna på natten efter att ha sovit av och till från 10.00 och framåt. När det gällde humorn så behövde det inte vara så hög nivå på den, vi var lättroade.
Såg Mia Skäringers "Dyngkåt och hur kåt som helst" och youtubade(?) roliga klipp. 

Hur kan man inte skratta?





Vad beträffar somnadet på nattkvisten så var det no worries....somnade som en stock efter allt garv - mot alla odds.

Nu är det söndag morgon och jag är inte särskilt pigg.
Men det verkar vara ett genomgående syndrom för hela sällskapet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0